Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Peste 50 de ani doresc să piardă în greutate. Please wait while your request is being verified...

Nu fi abătut dacă te antrenezi din greu și mănânci corect dar cifrele nu se mișcă.

  • Slăbește femeia în vârstă de 55 de ani Dieta cu care a slabit 92 de kilograme.
  • Cure de slabire

Dacă o faci cum trebuie atunci vei face o diferență dar s-ar putea să măsori ce nu trebuie. E timpul să înveți diferența dintre a pierde din greutate și a pierde din grăsime. Termenii de slăbit din greutate și slăbit din grăsime sunt adesea utilizați interschimbabil dar pot avea sensuri și rezultate foarte diferite.

Iată ce trebuie să știi. Ce este slăbitul din greutate? Greutatea ta corporală poate fi împărțită în două categorii principale- masa de grăsime și masa curată. Masa de grăsime e exact cum sună- nivelurile noastre totale de grăsime corporală. Masa curată este tot ceea ce nu e masă de grăsime și poate fi defalcată în masa osoasă, masa musculară, apă și masa organelor.

Cuvinte cheie de căutare

Iată unde se află o parte din confuzie. Foarte puține persoane doresc să slăbească din masa curată în mod intenționat ci sunt mai degrabă interesate de partea de masă de grăsime din ecuație. Însă, dacă utilizăm doar cântarul pentru a ne uita la slăbit din greutate atunci nu există nicio indicație dacă am slăbit din grăsime, mușchi sau altceva.

Slăbitul din greutate nu face discriminări în ce se pierde. E doar o măsurătoare pur numerică și nu ia în considerare calitatea a ceea ce se pierde sau câștigă- plus că este destul de ușor să păcălești cântarul. Doar prin schimbarea de la o dietă bogată în carbohidrați la una săracă în carbohidrați poți vedea o reducere dramatică a greutății. Asta pentru că 1g de carbohidrați depozitați reține peste 50 de ani doresc să piardă în greutate jur de 3g de apă în corp.

Acesta este unul din principalele motive pentru care atunci când oamenii trec la o dietă săracă în carbohidrați observă o scădere aproape instantanee a greutății lor dar este important de amintit că schimbarea nu are nimic de-a face cu pierderea de grăsime.

Sunt alte chestiuni care pot afecta fluctuațiile zilnice de greutate- toate fiind normale. Fluctuațiile hormonale, variația consumului de sodiu, cantități diferite de fibre dietetice și mâncarea care stă în tractul gastrointestinal.

peste 50 de ani doresc să piardă în greutate

Toate acestea pot provoca greutatea ta să fluctueze, așadar când vezi aceste schimbări pe cântar este greutate sau grăsime ce se pierde sau câștigă și ar trebui să te concentrezi de fel pe greutate? Ce este slăbitul din grăsime?

Bentolit băutură, ingrediente, cum să o ia, cum functioneazã, efecte secundare

Toată lumea are o anumită cantitate de grăsime corporală. Femeile tind să aibă mai multă grăsime corporală în general decât bărbații. Unul motiv pentru asta ar fi că femeile trebuie să mențină un nivel mai mare de grăsime corporală pentru sistemul reproductiv. Și bărbații tind să aibă paine dietetica de slabit multă masă musculară curată decât femeile în general, ceea peste 50 de ani doresc să piardă în greutate poate duce la un nivel mai scăzut de grăsime corporală.

Dacă grăsimea nu poate fi pierdută ea trebuie stocată.

Unu La un Miliard! Uite De Ce ESTE In STARE Cel Mai Mare CAL Din LUME Top 10

Grăsimea în exces este depozitată în celulele de grăsime ale corpului care sunt numite adipocite. De aici avem termenul de țesut adipos care înseamnă la propriu țesut gras. Cele mai întâlnite tipuri de grăsime corporală adipocite despre care se vorbește sunt grăsimea subcutanată grăsimea dintre piele și mușchi și grăsimea viscerală grăsimea din jurul organelor. Sunt și altele dar aceste două sunt cele mai responsabile pentru sănătate și aspect.

Program de pierdere în greutate pentru femei de 50 de ani

Pierderea de grăsime este descompunerea și reducere acestor adipocite depozitate. Nu putem alege de unde dorim să pierdem grăsime și nu există un protocol special pentru a ajuta la reducerea grăsimii corporale dintr-un anume punct.

Asta înseamnă că nu poți antrena o anumită zonă de unde ai dori să pierzi grăsime și să speri că funcționează. Din nefericire, dacă dorești un abdomen tonifiat plat, doar exercițiile de abdomene nu te vor ajuta să pierzi greutatea- dar un deficit caloric te va ajuta.

Cum să măsori grăsimea corporală Sunt câteva modalități de a măsura grăsimea corporală dar în general sunt doar predicții în funcție de echipamentele folosite și o predicție matematică.

Cum să slabești fără să te îngrași înapoi - conform studiilor © Autor: Teodorescu Mihai Atunci când vine vorba de slăbit, dorința comună a oamenilor este aceea de pierdere în greutate într-un termen cât mai scurt și de prevenire a îngrășării înapoi. Această dorință este adesea îndeplinită doar parțial, deoarece majoritatea persoanelor care reușesc să slăbească consideră oportună renunțarea la strategia de slăbit pentru care s-a optat inițial, chiar dacă aceasta își dovedise eficacitatea. Pentru a spori șansele de menținere a greutății după o dietă este esențial să existe o fază de tranziție, renunțarea bruscă la noile obiceiuri alimentare fiind o eroare frecventă. Specialiștii recomandă creșterea activității fizice și reducerea consumului de calorii, chiar și după încheierea unei diete, acestea fiind principalele obiective ale strategiilor comportamentale pentru controlul greutății.

DEXA este în prezent standardul de aur în testarea compoziției corporale. Utilizează un tip de radiații X scăzute pentru a determina nivelurile de grăsime corporală. Examinarea DEXA a fost utilizată inițial pentru a efectua analiza mineralelor din oase dar s-a descoperit că erau utile și pentru testarea masei de grăsime și cea fără grăsime cu un grad mare de acuratețe.

Un aparat DEXA este un echipament de laborator scump găsit adesea în universități, unele spitale sau clinici private. Plestimografie cu înlocuire a aerului — Bod Pod. Deși cumva mai puțin precise decât o examinare DEXA, un Bod Pod este capabil să fie utilizat mai des dacă este nevoie. O examinare DEXA emite o doză mică de radiații așadar nu poate fi utilizat în mod continuu.

Un aparat Bod Pod utilizează înlocuirea aerului pentru a determina masa de grăsime. Cântărirea hidrostatică sub apă. Aceasta este o metodă foarte precisă de a testa nivelurile de grăsime corporală- aproape la egalitate cu DEXA. Există, bineînțeles, o problemă cu faptul că nu este foarte practică de utilizat deoarece subiectul trebuie să fie complet scufundat sub apă pentru ca testul să poată avea peste 50 de ani doresc să piardă în greutate.

Analiza impedanței bioelectrice-BIA.

Randamentul remarcabil într-un astfel de caz ar fi ceai slăbire. La farmacie, el a oferit o gamă destul de largă. Folosit pentru a elimina kilogramele in plus pot fi un ceai verde obișnuit.

Este una cele mai puțin precise modalități de a determina nivelurile de grăsime corporală. Implică trecerea unui curent electric printr-un cântar sau aparat ținut în mână. Există o mare marjă de eroare cât și multe variabile care pot afecta validitatea și fiabilitatea citirilor. Măsurarea pliurilor cutanate și a circumferinței.

  1. Masaj pentru slabit la burta
  2. Organizația Mondială a Sănătății estimează că obezitatea la nivel global va fi triplat între și astăzi și că, până înmai mult de 1,9 miliarde de adulți de pe planetă sunt supraponderali — și de aceste, de de milioane sunt serios excesului de greutate — o epidemie care nu cruța tineri, cu mai mult de de milioane de copii și adolescenți cu vârste cuprinse între 5 și 19 ani sunt considerate supraponderale recenzii curente ale utilizatorilor din
  3. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  4. Nu iau in greutate Pagina 2

Pliurile cutanate pot fi o modalitate practică și noninvanzivă de a măsura grăsimea corporală dacă este efectuată de un practicant calificat. Implică măsurarea unor puncte diferite de pliuri cutanate cu un plicometru pentru a determina nivelurile de grăsime corporală. Merită notat că suma pliurilor cutanate poate fi mai utilă decât procentul în sine deoarece grăsimea tinde să se deplaseze prin jurul corpului și procentul este un algoritm bazat pe ecuații.

peste 50 de ani doresc să piardă în greutate

Suma este pur și simplu totalitatea pliurilor cutanate adunate. Măsurarea circumferinței efectuată cu o ruletă de croitorie este o modalitate utilă de a completa testarea pliurilor cutanate. Fotografierea în mod regulat poate fi o metodă grozavă de a măsura progresul. Nu necesită niciun echipament special, doar accesul la o cameră foto pe un telefon.

Deși nu va estima cu acuratețe câtă grăsime ai pierdut sau mușchi ai acumulat va oferi o măsurătoare obiectivă asupra progresului tău estetic.

Când majoritatea oamenilor se antrenează sau țin dietă pentru orice motiv estetic, aspectul vizibil este un indicator important iar pozele fac exact asta. Dacă utilizezi această metodă, atunci doar încearcă să menții variabilele la fel de fiecare dată.

De exemplu, ce porți, momentul când sunt efectuate pozele, lumina etc. Cu cât mai mult poți să reproduci un cadru similar cu atât mai vizibile vor fi diferențele asupra corpului tău, în poze. Cântarul Cântarul are parte de multă imagine negativă în ultima vreme și s-a pus problema dacă este util pentru măsurarea slăbitului de grăsime. Însă, cercetările indică faptul că persoanele care se cântăresc mai des e mai probabil să se țină de o dietă și un plan de antrenament cât și să mențină greutatea la distanță.

Healthy weight

Dacă cineva este supraponderal și o dietă nouă și un program de antrenament pentru a pierde grăsime, cifrele de pe cântar ar trebui să meargă în jos. S-ar putea să nu fie liniar, dar trendul în timp ar trebui să arate o scădere.

Cântarul s-ar putea să nu fie atât de util pentru cineva care este într-o formă bună și caută să își modifice ușor compoziția corporală. Va arăta doar o parte a imaginii și este posibil să depui musculatură sau să pierzi grăsime și cântarul să rămână relativ la fel.

peste 50 de ani doresc să piardă în greutate

Cele mai multe persoane cu o cantitate semnificativă de grăsime de slăbit vor arăta o modificare a greutății pe cântar. Poate o opțiune mai bună atât pentru cei antrenați bine cât și cei neantrenați ar fi să utilizeze cântarul în combinație cu pozele și măsurarea pliurilor cutanate, dacă nu aveți acces la o unealtă mai sofisticată de măsurare.

În acest fel sunt măsurători multiple care ar putea să îți ofere o mai bună înțelegere a ceea ce se întâmplă. Acumularea de mușchi Dacă te concentrezi strict pe pierderea de greutate atunci acumularea de mușchi s-ar putea să nu fie ceea ce cauți. Asta se aplică mai mult în sporturi legate de greutate decât pentru persoane care caută compoziția corporală slabire cafea malta. Masa musculară poartă o greutate în slabit sanatos deci poate afecta greutatea pe cântar.

Dacă dorești să îți îmbunătățești compoziția corporală și să atingi acel aspect tonifiat și definit atunci acumularea de ceva mușchi te va ajuta cu asta. Există câteva concepții greșite potrivit cărora acumularea de masă musculară curată te ajută la pierderea de grăsime.

Adevărata diferență este foarte mică în scenarii reale. Deși este posibil să pierzi ceva greutate și să acumulezi ceva mușchi în același timp este mai bine să te concentrezi pe rând pe un țel specific. Fie acumulezi masă musculară sau pierzi grăsime. Există puține circumstanțe în care le poți face pe amândouă dar este puțin probabil că vei obține cele mai bune rezultate. Dacă ești nou la mișcare sau îți revii după o accidentare de lungă durată atunci e posibil să pierzi grăsime și să crești mușchi.

Dacă te antrenezi de mult timp atunci este puțin probabil că le vei face pe amândouă eficient. Creșterea mușchilor necesită un surplus caloric în timp ce pierderea de grăsime necesită deficit caloric. Așadar, în majoritatea cazurilor cele două nu merg bine împreună. O persoană cu multă masă musculară curată ar putea avea o rată metabolică mai mare datorită țesutului activ mai mult dar adesea vine cu peste 50 de ani doresc să piardă în greutate unei greutăți corporale mai mari.

Masa musculară curată este densă și poartă greutate în spate. Așadar, dacă vrei să fii ușor pe cântar pentru orice motiv, atunci adăugarea de mușchi în plus s-ar putea să nu fie opțiunea cea mai bună. Există un motiv pentru care atleții de anduranță nu poartă masă musculară în exces.

Însă, dacă numărul unu pentru tine este să arăți bine și să pierzi grăsime atunci adăugarea de ceva musculatură de calitate poate fi un mare plus. Mesaj de luat acasă:.