Dieta Atkins combate kilogramele, dar mănânci bine! | Dietă şi slăbire, Sănătate | olimpictriumf.ro

Regim de slabit atkins, Recomandari pentru tine si casa ta

Dulceață de ceapă roșie

Dieta Atkins elimină din alimentație Autor: Dr. Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci Cu o tradiție de peste 40 de ani, dieta Atkins este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate care se păstrează în timp.

Regimul Atkins se concentrează pe alimentația pe bază de proteine și grăsimi, cu un nivel minim de carbohidrați.

Considerată la început nesănătoasă, în urma studiilor realizate de mai mulți specialiști, dieta Atkins s-a dovedit a fi sigură pentru cei care o urmează, atât timp cât aceștia nu au probleme foarte grave cu rinichii și urmează întocmai regulile regimului.

Depozitele de grăsime sunt consumate de organism în locul carbohidraților, iar noi vom slăbi până la 6 kilograme în etapa agresivă și apoi un kilogram pe săptămână, pe termen mai lung. Programul dietei Atkins Dieta Atkins se desfășoară pe parcursul a 4 etape: inducție, slăbire, echilibrare și menținere. Pe toată durata regimului, consumul a cel puțin 1,5 litri de apă zilnic și 30 de minute de sport sunt obligatorii.

Robert Atkins pornea de la principiul că principala cauză a obezității este consumul tot mai ridicat de alimente procesate, bogate în carbohidrați.

Etapa 1: inducție În prima etapă te vei obișnui cu reducerea carbohidraților, pentru că vei avea voie să mănânci doar 20 de grame pe zi și doar anumite legume. În schimb vei pune accent pe proteine din carne de pui sau vită, pește, ouă, uleiuri vegetale, unt.

Meniul tău va fi compus așadar în regim de slabit atkins parte din carne, lângă care poți adăuga mici porții de salată sau legume linguripuțină brânză de vaci sau smântână. Pentru asezonare și gătit poți folosi ulei sau unt.

regim de slabit atkins numele grupului de slăbire

Etapa de inducție durează maxim 2 săptămâni, fiind destul de dură pentru organismul tău. Nu ai voie să mănânci cereale, paste, pâine, iar alcoolul, cafeaua și zahărul sunt complet interzise.

regim de slabit atkins ceai de ananas pentru slabit

Etapa 2: slăbire constantă A doua etapă este mai îndelungată ți ar trebui să dureze atât cât este necesar să ajungi la greutatea pe care ți-o dorești. Ritmul mediu de slăbire este de un kilogram pe săptămână, așa că dacă vrei să slăbești 10 kilograme, pe lângă cele eliminate în etapa anetrioară, această fază va dura o lună regim de slabit atkins jumătate.

Vei crește cantitatea de carbohidrați cu 5 grame, însă sursa vegetală rămâne aceeași.

regim de slabit atkins tube de slăbire

Vei putea doar să mărești puțin gramajul de salată pe care îl asociezi proteinelor. Poți mânca de ori pe săptămână fructe de pădure sau mere și sunt permise nucile și semințele nuci pekan, nuci braziliene, macadamia, arahide, alune de pădure, migdale, semințe de floare a soarelui, semințe de dovleac, cajutot de ori pe săptămână.

  • Descoperă totul despre noua dietă Atkins!
  • Descoperă totul despre noua dietă Atkins!
  • Dieta Atkins - Etapele Dietei, Sfaturi, Beneficii, Dezavantaje
  • Sus Rolul etapelor 3 si 4 este de a mentine greutatea corporala.
  • Slăbesc ușor
  • Acasă Scări Dieta proteica Atkins pentru slabire rapida.
  • Slăbit dali
  • Ca sa slabesti cate calorii trebuie sa mananci

Etapa 3: echilibrare După ce ai ajuns la greutatea dorită, este momentul să începi stabilizarea metabolismului, iar organismul tău trebuie să se obișnuiască cu această greutate. Este extrem de important să nu te entuziasmezi și să te oprești după etapa 2, pentru că te vei îngrășa la loc și poți suferi din cauza dezechilibrelor nutriționale bruște. În etapa 3 vei crește cantitatea de carbohidrați cu 5 grame în fiecare săptămână.

  • Total carbohidrati neti : aprox.
  • One moment, please
  • DOSAR SPECIAL: Dieta Atkins, calea cea mai ușoară de slăbit
  • Te ajută să slăbești fără înfometare, consumând proteine și grăsimi.
  • Vreau sa slabesc 7 kg intr-o luna
  • Legume si fructe cu continut ridicat de carbohidrati in inductie Legume si fructe cu continut ridicat de amidon in inductie Leguminoase in inductie Ce alimente sunt recomandate in dieta Atkins: Carne: carne de vita, carne de porc, miel, pui, slanina etc.
  • Slabeste in romana
  • 10 zile slăbire sislin

Practic, în fiecare săptămână vei crește cantitatea de salată și legume cu linguri. Monitorizează-ți constant greutatea, pentru că aceasta ar trebui să stagneze. Dacă observi că te îngrași la loc, întoarce-te la cantitatea de carbohidrați din săptămâna precedentă și rămâi acolo pentru încă 3 săptămâni.

Metoda Atkins a fost creată pe baza unui studiu din despre pierderea în greutate, publicat de nutriționistul Alfred Pennington și pe care dr. Atkins l-a aplicat asupra lui însuși pentru a slăbi. Principiul pe care se bazează dieta Atkins este că organismul este asemănător unui motor, având drept combustibil carbohidrații.

Poți încheia această etapă după 3 săptămâni în care greutatea ta a rămas constantă. Etapa 4: menținere Etapa 4 este legată de cea de-a treia, în sensul în care prelungește rețeta de aport alimentar. Vei continua să crești treptat cantitatea de carbohidrați, până la cel mult 80 de grame zilnic.

Mecanismele de bază ale dietei Atkins

Ca și în etapa 3, acest lucru trebuie făcut atât timp cât îți păstrezi greutatea, iar dacă acest lucru se întâmplă la 70 sau 80 de regim de slabit atkins, înseamnă că aceasta este cantitatea ideală pentru tine.

Poți crește și cantitatea de fructe și semințe, pe care le poți consuma acum zilnic, însă cu moderație. O veste excelentă este că poți mânca și cubulețe de ciocolată neagră de 2 ori pe săptămână.

regim de slabit atkins dieta clinicii mayo sau dieta de 13 zile

Lista alimentelor permise în dieta Atkins: Carne: carne de vită, carne de porc, carne de miel, carne de pui, șuncă slabă, bacon Pește și fructe de mare: somon, păstrăv, sardine, etc. Ouă: de țară sau ecologice Legume slabe în carbohidrați: varză, spanac, broccoli, sparanghel și altele Lactate: unt, brânză, smântână, iaurt, lapte Nuci și semințe: migdale, nuci de macadamia, nuci, semințe de floarea soarelui Grăsimi sănătoase: ulei de măsline extra virgin, ulei de cocos, avocado și ulei de avocado.